Informacja dotycząca braku dostępności architektonicznej, cyfrowej lub informacyjno-komunikacyjnej
Zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm., zwanej dalej: ustawą), każdy bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie o braku dostępności architektonicznej, cyfrowej lub informacyjno-komunikacyjnej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, o których mowa w art. 6, pkt 1 lub 3 ustawy.
Informację o braku dostępności należy złożyć do podmiotu publicznego, z którego działalnością jest związana informacja.
Informacja o braku dostepności powinna zawierać ( w załączeniu wzór ):
- dane kontaktowe wnioskodawcy, czyli czyli Twoje imię i nazwisko, adres, ewentualnie numer telefonu i adres e-mail (jeśli posiadasz)
- wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym, cyfrowym lub informacyjno-komunikacyjnym,
- wskazanie sposobu kontaktu z Wnioskodawcą, czyli jak można się z Tobą skontaktować
- wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, czyli w jaki sposób według Ciebie należałoby zlikwidować istniejącą barierę
Informacje o braku dostępności można zgłosić :
- osobiście: w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Olsztynie - Delegatura w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30
- drogą pocztową na adres: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Olsztynie - Delegatura w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg
- na adres mailowy: elblag@ih.olsztyn.pl
- na adres Elektronicznej Skrytki Podawczej na ePUAP: /p81e83omk6/SkrytkaESP
Pliki: