Informacja dotycząca braku dostępności architektonicznej, cyfrowej lub informacyjno-komunikacyjnej

Zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm., zwanej dalej: ustawą), każdy bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie o braku dostępności architektonicznej, cyfrowej lub informacyjno-komunikacyjnej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, o których mowa w art. 6, pkt 1 lub 3 ustawy.

Informację o braku dostępności należy złożyć do podmiotu publicznego, z którego działalnością jest związana informacja.

Informacja o braku dostepności powinna zawierać ( w załączeniu wzór ):

  • dane kontaktowe wnioskodawcy, czyli czyli Twoje imię i nazwisko, adres, ewentualnie numer telefonu i adres e-mail (jeśli posiadasz)
  • wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym, cyfrowym lub informacyjno-komunikacyjnym,
  • wskazanie sposobu kontaktu z Wnioskodawcą, czyli jak można się z Tobą skontaktować
  • wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, czyli w jaki sposób według Ciebie należałoby zlikwidować istniejącą barierę

 

Informacje o braku dostępności  można zgłosić :

  • osobiście: w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Olsztynie - Delegatura w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30
  • drogą pocztową na adres: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Olsztynie - Delegatura w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg
  • na adres mailowy: elblag@ih.olsztyn.pl
  •  na adres Elektronicznej Skrytki Podawczej na ePUAP: /p81e83omk6/SkrytkaESP

Pliki:

Informacja o braku dostępności