Skargi
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej przyjmuje i rozpatruje skargi i wnioski w oparciu o:
Dział VIII "Skargi i wnioski". Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego. (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zm.) Pliki: .PDF , wersja dostępna cyfrowo
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.2002r. Nr 5 poz. 46) Pliki: .PDF , wersja dostępna cyfrowo
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej realizuje kontrole oraz postępowanie o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich w oparciu o:
Art. 3 ust. 1 oraz art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Inspekcji Handlowej(t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1668 ze zm.) Pliki: .PDF , wersja dostępna cyfrowo
Ustawa z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z 2016r., poz. 1823) Pliki: .PDF , wersja dostępna cyfrowo
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 maja 2017r. w sprawie regulaminu organizacji i działania Inspekcji Handlowej w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (Dz. U. z 2017r., poz. 1014) Pliki: .PDF , wersja dostępna cyfrowo
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | WIIH Olsztyn |
---|---|
Data utworzenia: | 2019-12-20 |
Data publikacji: | 2019-12-20 |
Osoba sporządzająca dokument: | Administrator |
Osoba wprowadzająca dokument: | Administrator |
Liczba odwiedzin: | 3125 |